Tento projekt již není aktivní. Obsah je ponechán z archivních důvodů.

Google a Yahoo budou sdílet svoje reklamní prostory

Yahoo a Google, největší hráči mezi internetovými vyhledávači se rozhodli na dva týdny vyzkoušet sdílení svých reklamních prostorů.

Yahoo a Google

Během příštích 14 dní, Google bude moci umístit reklamy na 3 procenta výsledků z vyhledávání na Yahoo.com.

Experti v oboru tvrdí, že to je pouhá strategie proti Microsoftu, který nedávno nabídnul Yahoo $44.6 miliard (~713 miliard korun) za odkoupení. Podle Yahoo to je naprosto podhodnocená částka. Důvod tohoto dvou týdenního experimentu je přimět Microsoft, aby zvednul nabídku za akcii.

Mezi Microsoft a News Corp probíhají diskuze ohledně spojení nabídek a tím navrhnout Yahoo větší částku. Tyto dvě společnosti by plánovali spojení třech nejnavštěvovanější webů na světe: MSN.com, MySpace a Yahoo.

Brad Smith tvrdí, že dlouhodobá spolupráce mezi těmito dvěma největšími konkurenty, by spíše vytvořila menší konkurenci a přidělila větší podíl trhu Googlu. Internetový uživatelé chtějí přece mít na výběr a ne být závislý jen na jednom vyhledávači.

Jiný zase tvrdí, že to jedině Yahoo prospěje a to se potvrdilo díky vzrůstu akcií Yahoo o 7%. Tímto Yahoo příjměje Microsoft zvýšit nabídku a vytáhnout více pěněz ze svého trezoru.

Steve Ballmer (Generální řiditěl Microsoftu) v sobotu dal Yahoo tří-týdenní lhůtu na rozmyšlenou.

Zdroj: BBC News

Zanechte komentář




Pravdepodobne nemate nainstalovany flash player. Stahnete si ho a nainstalujte. Adobe Flash Player